UNIVERSITATEA „ANDREI ŞAGUNA”
30 Apr 2020

Scurt ghid pentru înscrierea on-line


Dragi candidați,

Pentru admiterea on-line este necesar să parcurgeți următorii pași:

1. Creați un cont în platformă.  Vă Înregistrați  folosind butonul de Conectare din partea dreaptă sus. Aici veți putea completa și depune dosarul de înscriere.

2. Completați cererea de înscriere accesând opțiunea din meniul vertical Înscrie-te și  încărcați documentele solicitate în metodologia de înscriere.

3. Descărcați cererea de înscriere generată de platformă. Semnați și încărcați cererea semnată. Fiecare cerere va fi înregistrată cu un număr unic care va fi afișat în aplicație. Vă vom trimite un e-mail de confirmare la adresa de contact completată în formular.

4. După depunerea dosarului puteți verifica starea acestuia din zona Formulare depuse a secțiunii Înscrie-te.

5. Dosarul va fi aprobat dacă toate documentele sunt încărcate și corecte. Atunci când dosarul este Aprobat vă vom trimite un mesaj pe adresa de email.

6. Candidații ale căror dosare au fost Aprobate vor fi contactați telefonic de către membrii comisiei de admitere pentru un Interviu motivațional. Acesta este obligatoriu și are caracter eliminatoriu.

7.    Te vom notifica, prin e-mail și în platformă, dacă ai fost Admis.

8. Candidații Admiși vor găsi în cont Contractul de studii. Descărcați contractul, semnați-l și încărcați-l împreună cu dovada plății primei rate a taxei de școlarizareapoi acționați butonul Trimite contractul, în termen de cel mult 14 zile calendaristice, de la data de la care ați fost declarat Admis.

ATENȚIE! Dacă nu ați completat contractul și nu ați achitat taxa de școlarizare în acest termen, locul va fi declarat vacant iar statusul dosarului dumneavoastră se va modifica din Admis în Aprobat. 

În limita locurilor rămase vacante, veți putea solicita reînscrierea la interviu și reluarea procesului de admitere.

Pentru orice nelămuriri nu ezitați să ne contactați.

Succes!