Scurt ghid pentru înscrierea on-line
Dragi candidați,
Pentru
admiterea on-line este necesar să parcurgeți următorii pași:
1. Creați un
cont în platformă. Vă Înregistrați folosind
butonul de Conectare din
partea dreaptă sus. Aici veți putea completa și depune dosarul de înscriere.
2.
Completați cererea de înscriere accesând
opțiunea din meniul vertical Înscrie-te și
încărcați documentele solicitate în metodologia de înscriere.
3. Descărcați cererea de înscriere generată de platformă. Semnați și încărcați cererea semnată. Fiecare
cerere va fi înregistrată cu un număr unic care va fi afișat în aplicație. Vă
vom trimite un e-mail de confirmare la adresa de contact completată în formular.
4. După depunerea
dosarului puteți verifica starea acestuia din zona Formulare depuse a
secțiunii Înscrie-te.
5. Dosarul va fi aprobat dacă
toate documentele sunt încărcate și corecte. Atunci când dosarul este Aprobat vă
vom trimite un mesaj pe adresa de email.
6. Candidații ale căror dosare
au fost Aprobate vor fi contactați telefonic de către membrii comisiei de
admitere pentru un Interviu motivațional. Acesta este obligatoriu și are
caracter eliminatoriu.
7. Te vom
notifica, prin e-mail și în platformă, dacă ai fost Admis.
8. Candidații Admiși vor găsi în cont Contractul de
studii. Descărcați contractul, semnați-l și încărcați-l împreună cu dovada
plății primei rate a taxei de școlarizare, apoi acționați butonul Trimite contractul, în termen de cel mult 14 zile calendaristice, de la data de la care ați fost declarat Admis.
ATENȚIE! Dacă
nu ați completat contractul și nu ați achitat taxa de școlarizare în acest termen,
locul va fi declarat vacant iar statusul dosarului dumneavoastră
se va modifica din Admis în Aprobat.
În limita locurilor rămase
vacante, veți putea solicita reînscrierea la interviu și reluarea procesului de
admitere.
Pentru orice nelămuriri nu ezitați să ne
contactați.
Succes!